Odkąd zajęłam się fotografią reklamową, odkrywam coraz to nowe techniki i metody na najbardziej efektowne przygotowywanie moich prac. Wciąż szukam swojego stylu, ponieważ wykonuję przede wszystkim proste zlecenia, opierające się na obróbce graficznej fotografii produktowych. Kluczowe znacznie w moim przypadku miała nauka odpowiedniego doboru tła do każdego fotografowanego i edytowanego obiektu.

W sesjach produktowych najczęściej wykorzystuję białe tło, pozbawione innych kolorów i dodatków. Dzięki temu udaje mi się zwrócić uwagę klienta bezpośrednio na reklamowany produkt. Obecnie uczę się również pewnego tricku, z którego znana jest fotografia reklamowa. Polega on na stworzeniu tła stwarzającego optyczną iluzję nieskończoności. Metoda ta bardzo dobrze sprawdza się w przypadku produktów, które wymagają skoncentrowania uwagi na rzeczy, którą przedstawia fotografia reklamowa.

Reklamowany produkt zawsze umieszczam na środku tła, dzięki czemu umiejscowiony jest w centrum i natychmiastowo przykuwa wzrok. W programie graficznym dokonuję ostatecznej obróbki projektu i przesyłam klientowi do zatwierdzenia. Staram się szukać nowych rozwiązań, które pomogą mi rozwinąć swoje umiejętności. Dlatego mam nadzieję już niedługo przejść do nieco bardziej skomplikowanych i rozbudowanych zleceń dotyczących reklamy.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s