Wiele firm decyduje się na zamówienie najtańszych wizytówek, które nie wyróżniają się ani interesującą grafiką, ani wysokiej jakości materiałem. Gotowe szablony na papierze o niskiej gramaturze nie są dobrą reklamą. Czy takie podejście do jednego z najważniejszych elementów kształtujących wizerunek przedsiębiorstwa w gronie klientów jest dobre?

Wizytówka świadczy o jej właścicielu

Nie można zapomnieć o tym, że wizytówka stała się dzisiaj jednym z najważniejszych elementów kształtujących publiczną opinię. Coraz większą uwagę poświęca się grafice. Nie tylko dotyczy to sztuk plastycznych – obecnie liczy się design pod różną postacią – architektura budynków i wnętrz, ubrania czy chociażby coraz popularniejsza sztuka plakatu. Design otacza nas każdego dnia, co więcej zdecydowanie lepiej czujemy się w otoczeniu, które jest dopracowane pod względem koloru i formy niż wśród meblościanek i dywanów zawieszonych na ścianach.

Jak zaprojektować wizytówkę?

Projekt wizytówek najlepiej wykonać u profesjonalnego grafika. Z perspektywy osoby projektującej atrybuty dla firm, wiem, jak ważny jest odpowiedni dobór kolorów, usytuowanie logo czy chociażby sam papier, na którym wizytówka zostanie wydrukowana. Liczy się tutaj przede wszystkim indywidualne podejście grafika do problemu i odnalezienie sposobu na wyrażenie wszystkiego co oferuje dana firma na niewielkiej przestrzeni. Dobry designer zapewni profesjonalną usługę, doradzi klientowi, dobierze materiały, a także przygotuje lub poprawi obecny logotyp.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s