Grafiką reklamową zajmuję się od kilku lat. Początkowe niepowodzenia w branży – przede wszystkim projekty niezgodne z życzeniami klientów bądź niedostosowane do ogólnych standardów – nauczyły mnie przywiązywać uwagę nie tylko do własnego pomysłu, ale też możliwości leżących po stronie klientów. Niewielu wie, jak poprawnie przygotować materiały reklamowe, zwłaszcza broszury, plakaty czy ulotki. To na mnie osobiście spoczywa odpowiedzialność rozwiązania za nich wszelkich kwestii związanych z pełną realizacją graficznej strony zamówienia.

Miałam w swojej historii przyjemność współpracować ze świetnymi drukarniami – na zlecenie klientów nie tylko polecałam, ale zajmowałam się także przekazaniem do realizacji ich zamówień. Są jednak usługi, które, niestety, wymagają ode mnie podróżowania, co, muszę przyznać z przykrością, nie jest łatwą sprawą, ponieważ pracuję zdalnie z powodów rodzinnych. A dokładniej: małej, dwuletniej perełki.

Po kilku kłopotliwych sytuacjach porzuciłam długie wyprawy, co w moim przypadku oznaczało tułanie się z jednego końca miasta do drugiego. Tylko jak w takiej sytuacji rozwiązać problem zleceń o specyficznych parametrach, które muszę mieć na już? Rozwiązaniem okazało się drukowanie przez Internet. Ogólnie to świetna sprawa, ponieważ nie muszę osobiście przekazywać projektów ani martwić się, że w komputerze drukarni pojawią się jakieś niekontrolowane zmiany. Wszystko odbywa się z poziomu mojego komputera, nad którym mam kontrolę. W dodatku nie muszę dodatkowo płacić i narażać klienta na koszta podwójnej obsługi – mojej i drukarni.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s