Każda firma dbająca o swoją widoczność na rynku jak i szybkie dotarcie do klienta chce uzyskać jak najlepszą reklamę. Toteż tak ważne jest dopasowanie odpowiednich produktów, które będą swoiście przedstawiały to, czym dane przedsiębiorstwo się zajmuje. Należą do nich wizytówki firmowe, których dobrze opracowany projekt graficzny może zdziałać cuda.

“Indywidualna koncepcja”
Wizytówka musi być harmonijne zespolona z działalnością. Muszą się na niej znaleźć takie informacje jak:

  • logo i nazwa firmy,
  • dane kontaktowe,
  • adres,
  • różnorodne warianty ofertowe.

Wszystko powinno wyglądać schludnie i nie przytłaczająco. Klient musi od razu wiedzieć skąd wizytówka pochodzi i czym się konkretna firma zajmuje.

Dodatkowe ozdoby, np.:

  • tłoczenia,
  • wyróżnienie niektórych elementów matową lub błyszczącą powierzchnią,
    nada całości elegancji i profesjonalnego podejścia.

 

Niezmiernie ważnym atutem jest także grubość wizytówki i jej wersja: pozioma lub pionowa. Świetnie zrealizowany projekt pozwoli na dotarcie do nowych klientów i przede wszystkim zapamiętanie przez nich na długi czas.

“Istotne w portfelu”
Każda z nas posiada w swojej torbie masę rzeczy a portfel jest numerem 1, po który najczęściej sięgamy. Umieszczenie w nim ważnych dla nas kontaktów sprawi, że nie zapomnimy o kiedyś, gdzieś słyszanej firmie. Dlatego tak ważne jest sprawienie swojej działalności reklamy na poziomie, takiej, która nie zniknie szybko zgnieciona w koszu, a która przyciągnie oko i zostanie na długo z innymi. To inwestycja we własny rozwój i dotarcie do wielu odbiorców.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s